Thursday, 9 August 2012

"Dotrzymac Ani Dollow" - "Keeping up with Ania Dollow" - Celebryci


CELEBRYCI

Niewiarygodne ze Jessica Simpson dostala propozycje zrzucenia wagi po urodzeniu dziecka w zamian za 3 miliony dolarow ktore ma otrzymac od Jenny Craig.

Ja tez tak chce ;-). Jenny jesli czytasz mojego bloga zadzwon do mnie. Ja tez musze zrzucic pare kg i przyzekam nie mowisz mi placic az tyle co Jessice. ;-)

Adam Levine - zawsze uwazalam ze jest przcietnych facetem i tu sie mylilam - on jest HOT. Ogladalam ostatnio Amerykanski "The Voice" w ktorym Adam jest jurorem i musze przyznac ze oka nie moglam od niego oderwac ;-).









Cos mnie wzielo dzisiaj na pisanie o celebrytach - czasami wymiekam jak czytam ze :
- Gorniak chciala aby Szymborska pisala jej teksty piosenek - dzieki Bogu Pani Szymborska odmowila
- Siwiec ma prawdopodobnie zostac jujorka w "Bitwa na glosy" - bez komentarza.
- Krupa dostala po gebie w swoim - chyba swoim - reality show - dobrze jej tak po co sie odzywa jak nie musi
- Niezgoda i Grycan otwieraja razem cukiernie - czy to dobra reklama na kupno ciasteczek? - jesli mam wygladac jak one to ja juz ciasteczka do buzi raczej nie wezme - Dieta kochane panie sie wam klania ;-)
- Kot Muchy otruty - kto jej nie lubi? - jej kota - czy jej?
- Matka Kim Kardashia dostala za sex tape swojej corki - 1.5 miliona dolarow - durnota i chciwosc nie zna granic.
- Farna o sobie - "Jestem glupia i nie powinnam miec matury" - to ty to powiedzialas.
- Siwiec stylizuje sie na blazna sorry na pocahontas - chyba jej sie juz pomysly wyczerpaly, nie dlugo na pewnio sie znowu rozbierze - nie ma to jak pokazywanie tylka w swojej lazience ;-)
- Slub Brutney zawisl na wlosku - ktory to juz z kolei? pogubilam sie ;-)

Chyba juz wystraczy tych newsow ile mozna zniesc jak na jeden dzien ;-)



No comments:

Post a Comment