Wednesday, 8 August 2012

"Keeping up with Ania Dollow" - "Dotrzymac Ani Dollow" - Polska Telewizja.


Polska Telewizja

4.40 mamo wstawaj, Matthew placze - Oliver szepcze mi do ucha. Sch sch udaje mi sie wydukac. Matthw jednak nie daje za wygrana i chcac nie chca musze wstac. Ide po omacku do pokoju malego a on na moj widok malo nie wyskoczy z lozeczka - ze szczescia - o dalszym spaniu - jego i moim - nie ma mowy.

U nas w domu dzien jest naprawde dluuuuuuuuugi. Pomyslac ze niektorzy dopiero co sie przewracali na inny bok a my o 5.00 rano juz szykujemy jedzenie.
Czy jest mi latwo? - NIE - bo jak moze byc latwo wstajac tak wczesnie. Pod koniec dnia padam na twarz. Mamo przyjezdzaj i to szybko.;-)

Dzisiaj nic mi sie nie chce robic, tylko narzekac.
Chyba zaraz sobie wlacze  "Bridget Jones" ona mnie naprawde rozbraja. Czasami czuje sie jakby ten film byl o mnie. Z reszta wydaje mi sie, ze kazda z nas ma cos w sobie z Bridget Jones ;-)

Wiecie o czym dzisiaj marze? O polskiej telewizji. Obejrzalabym "Pytanie na sniadanie" czy jakies inne programy - byle bylo by po Polsku. Musze pomyslec o kupnie Polish TV, ale pytanie jest jedno czy ja znajde czas na ogladanie? i ta cholerna roznica czasu pomiedzy Polska a Australia -  az 8 godzin.
Poranne polskie wiadomosci bede ogladala wieczorem a wieczorne programy i filmy bede juz ogladala
w moim krotkim snie ;-)

Ide do kuchni - tam zawsze poprawia mi sie humor - gotowanie i  jedzenie to jedne z wielu przyjemnosci w moim zyciu ;-).


No comments:

Post a Comment