Thursday, 30 August 2012

"To jest NIESPRAWIEDLIWE"

To jest niesprawiedliwe


To jest poprostu NIESPRAWIEDLIWE.
Wlasnie przeczytalam ze Pippa - siostra Kate Middleton - napisala ksiazke i dostala za nia 6 cyfrowa kwote. Czy ona ja naprawde napisala? Czy teraz tylko celebryci sa w stanie wydawac swoje ksiazki ?- (pewnie napisane przez zupelnie kogos innego)                

Jest tyle utalentowanych ludzi ktorzy od lat staraja sie wydac swoje ksiaki ale nia maja na to zadnych szans bo ich nazwisko jest poprostu nie znane. Tylko dodam ze cena to 150 zl. WOW - to juz chyba przesada ;-)

Pamietam jak mieszkalismy w Anglii to kazdy nowy celebryta podpisywal kontrakt z wydawnictwem. Zawsze mnie smieszylo ze ktos tak mlody jak np: "One Direction" napisali swoje autobiografie w pare miesiecy czy nawet tygodni po zakonczeniu programu x- factor. Pewnie nawet nie wiedza co jest napisane w ich  "ksiazce"

Nastepna celebrytka - Kate Price aka Jordan. Ona chyba juz wydala 7 ksiazek. Jak ja bym chciala zobaczyc ja siedzaca przed biurkiem piszaca swoja nastepna autobiografie.  Dostaje glupawki jak slysze ze ona pisze nastepna ksiazke. O czym? O kim? - o swoich operacjach plastycznych, czy o tym z kim spala? Czy mlode dziewczyny powinny czytac takie historie i brac z nich przyklad?  Alez sie wkur.....

Fajnie jest przeczytac cos co jest naprawde interesujace a nie poplatane zycie celebrytow, wiec zawsze jest plan B -  zapraszam do poczytania mojej ksiazki ;-)))))))))))))))

Juz kiedys pisalam, ze aby stac sie popularnym to wystarczy albo pokazac cycki albo nakrecic male domowe porno;-). Nie wiem jak ja do tego przekonam Daniela. Probowac zawsze mozna ;-)))))))))))))))


No comments:

Post a Comment