Saturday, 1 September 2012

Wspomnienia

 W telewizji Shrek a ja z usmiechem na twarzy popijam lampke winka - wracaja wspomnienia - duzo wspomnien. Ulubiona piosenka z bajki - hallelujah - z ktora kojarzy mi sie tak wiele ;-)

HALLELUJAH - moja ulubiona wersja spiewana przez Alexandre Burke.

Maly pokoj - wynajmowany przeze mnie i moja przyjaciolke w Londynie w Holland parku.  Sobota, niedziele czy inny dzien a my zyjemy, wspominamy jak nam mina dzien, co mamy w planach - w tle ulubiona muzyka -  hallelujah, Kult, The killers i inne ....... palimy papierosy, pijemy nasz polskie piwko i rozmawiamy o milosci, o zyciu i o tym co od niego oczekujemy.
Tak najlepiej wspominam moje najlepsze lata w Ladynie. Tam poznalam prawdziwe zycie, tam sie zakochalam i poznalam prawdziwych przyjaciol za ktorymi bardzo tesknie.

Potem slub, dzieci i zmiana na ....................na lepsze - oczywiscie ;-).

Zycze wszystkim udanej soboty, bawcie sie jesli mozecie bo jak dzieci przyjda na swiat to juz raczej zabawa jest ale w domu z lampka winka, przed telewizorem ogladajac Shreka ;-))))))))))))))))



Na Zdrowie ;-)


No comments:

Post a Comment