Sunday, 29 September 2013

"Weekendowe warjacje "

Weekendowe warjacje

Witam wszystkich po weekendzie ;-)

My w weekend wariowalismy ;-). Sobota parogodzinne spotkanie z przyjaciolmi i BBQ oczywiscie. Co za super dzien ;-), az sie nam do domu nie chcialo wracac.

Wczoraj bylismy na imprezce u mojej znajomej z Bulgarii, ktora mieszka jakies 10 minut na piechotke, od nas. Bylo nas okolo 40 osob i jakies 20 dzieci.  Super zorganizowana impreza. Jedzeniu nie bylo konca. Dzieci wariowaly do poznej godziny a my poznalismy dosyc ciekawa grupe ludzi. Tak zawsze wyobrazalam sobie Australie. Spotkanie z przyjaciolmi, zabawy z dziecmi no i oczywiscie ciezka praca ;-)

Dzisiaj odpoczywamy, nic nie robimy tylko odpoczywamy, musze zbierac sily na czwartkowy koncert Rihanny. Pare dni temu Rihanna dala prawdopodobnie niesamowity koncert w Perth a mianowicie, byla spozniona jakies 2 godziny, byla pijana i spiewala z playbacku. No coz mam nadzieje, ze wytrzezwieje do czwartku i pokaze na co ja stac w  Sydney ;-)

"Juz za pare dni, za dni pare " zobacze wreszcie swoich rodzicow. W sobote wczesnym rankiem odbiore ich z Lotniska w Sydney ;-) SO HAPPY ;-)

Milego dnia.

Wednesday, 25 September 2013

"X factor, Redfoo "

X factor, Redfoo

U nas grzeje sloneczko. Dzisiaj w Sydney mielismy przepiekny dzien, 30 stopni i bylo SUPER ;-)
Dzien minal w mgnieniu oka. Pol dnia spedzilismy na Manly beach. Spotkalismy tam jednego z jurorow z X- factora Australia. Niesamowity tlum ludzi.
Nie udalo mi sie przedostac do srodka poniewaz mialam ze soba moich chlopakow, ktorych raczej nie obchodzil Redfoo ;-)














Zaprzszam takze na strone http://psn.tvp.pl/ gdzie mozna zobaczyc cos ciekawego ;-) a mianowicie pare slow na moj temat ;-)

Dobranoc



Sunday, 22 September 2013

Saturday, 21 September 2013

Hot weekend / Goracy weekend



Hot weekend

They say that summer in Australia this year is going to be hot, hot, hot ;-)
Good I like hot ;-)

We were lucky to be able to spend the whole weekend on the beach.
My boys love the ocean and love having fun on the beach. I am glad we can give them what they like. And it is for free ;-)















One of my friend's had a fantastic idea, instead of having breakfast at home, have it on the beach. I completely agree with her.
The kids had a ball and so did we ;-)




Cupcakes made by, I would love to say by me , but I cannot lie ;-)




Goracy weekend 

W telewizji mowia, ze lato w tym roku w Australii ma byc bardzo gorace ;-). Dobrze, bo ja lubie jak jest gorace ;-)

Prawie caly weekend spedzilismy  na plazy. Moi chlopcy uwielbiaja zabawy na plazy. Bardzo sie ciesze, ze moge im dac to co lubia i to za darmo ;-)


Jedna z moich kolezanek wpadla na fantastyczny pomysl, ze zamiast objadac sie na sniadanie w domu dlaczego nie zjesc sniadania na plazy?  Zgadzam sie z nia w 100 procentach ;-)








Capcakes zrobione przez, chcalabym napisac mnie, ale nie bede klamac ;-)

Wednesday, 18 September 2013

Polskie Radio / Polish Radio

Polish Radio

10 minutes ago I had my first live interview with Polish Radio Sydney. 
Will include a link to the chat as soon as I receive it ;-).
I am so excited and really happy ;-). 
I have done papers and radio, so the next step must be TV ;-)


Polskie Radio Sydney

10 minut temu udzielilam pierwszego wywiadu w Polskim Radiu Sydney. 
Jutro albo najpozniej pojutrze podam wam link do wywiadu. Zapraszam ;-)
Jestem bardzo szczesliwa i podekscytowana ;-))))))))))
Gazeta juz byla, Radio tez, wiec nastepna musi byc telewizja ;-) hahahahaha

Pozniej napisze cos wiecej ;-))))00



Tuesday, 17 September 2013

Czekamy, czekamy / waiting, waiting

Waiting, waiting.

We have tickets and we have visas for my parents.
In 16 days Ela and Tadeusz will land in Sydney, yuppie. I cannot wait.
My parents will leave Poland on the 3rd and will land in Australia on the 5th October. They will have a bloody looooooong journey ahead of them.
While they are in the sky in a sky, I will be having fun at the Rihanna concert and will be singing "I am the only girl in the world" and "Shine bright like a diamond" ;-)

In the end, I want to share a pose of Roxy when she is sleeping ;-)















Czekamy, czekamy

Bilety i wizy dla moich rodzicow juz sa gotowe. Za 16 dni na lotnisku w Sydeny wyladuje moja Ela i z moim Tadeuszem, yupieeeeee
Juz sie nie moge ich doczekac ;-)
Moi rodzice wylatuja z Polski 3 pazdziernika, w Sydney laduja 5. Dluuuuuuua podroz przed
nimi ;-(
Ja 3 pazdziernika wybieram sie na koncert Rihanny. Kamila zafundowla mi super prezent urodzinowy. Juz sie nie moge doczekac.
Bede spiewac "I am only one girl in the world"  i bede  "Shine bright like a diamond" ;-)

A tak na koniec zobaczcie poze w jakiej nasza Roxy uwielbia spac ;-)




Monday, 16 September 2013

Quinoa

Quinoa 

Dzisiaj zrobilam przepyszna salatke z kaszy quinoa z piersia z kurczaka. Pyszne i do tego bardzo zdrowe. Od jakiegos czasu dowiedzialam sie ze mam lekkie klopoty ze zdrowiem.  Z mojego codziennego menu musze wywkluczyc nabial i make ;-(.

Salatka z Quinoa jest polecana dla bezglutenowcow takich jak ja ;-)

Zapraszam na:

http://ania-dollow.blogspot.com.au/p/my-kichen-moja-kuchnia.html

Smacznego.

Wednesday, 11 September 2013

"Visa"

Visa 

W Sydeny juz prawie lato. Temperatura dochodzi nawet do 30 stopni ;-)
Z niecierpliwoscia odliczam dni do przyjazdu moich rodzicow. Dzisiaj dostalam odpowiedz co do wizy dla mojego taty a na wize dla mamy jeszcze czekam. Mam nadzieje, ze sie doczekam ;-)
Jak tylko rodzice dojda do siebie, to zabieramy ich na pare dni do Jervis Bay ;-) Sama sie nie moge doczekac.

19.30 chlopcy i Roxy juz spia. W domu cisza, ze wlasne mysli mozna uslyszec ;-0)

Dobranoc ;-)

Friday, 6 September 2013

"Kolacja"

Kolacja

Wczorajsza kolacja byla rewelacyjna ;-)
Pyszne jedzenie i fajne towarzystwo pozostawi nam w glowach tylko super wspomnienia ;-)



















Dziewczyny przyniosly startery i desery - przepyszne, bardzo dziekuje ;-)
A ja zrobilam Chicken tikka masala i Prawn curry - Przepyszne as well ;-)

Pamietam jak jeszcze nie dawno, kiedy mieszkalismy w Londynie, ogladalam program "Come dine with me" Uwielbialam ogladac nowe potrawy przygotowane przez zupelnie nieznane nikomu osoby. Fajnie byloby gdyby ktos pomyslam o zrobieniu takiego programu w Australii ;-)
"Come dine with Polki w Australii" ;-). Ja zglaszam sie do programu jako pierwsza ;-)))))))

Milego weekendu ;-)

Thursday, 5 September 2013

"Kolacja"

kolacja

Nie udalo nam sie polaczyc dzisiaj z Polskim Radiem Sydney ;-(.
No coz bedziemy probowac w nastepnym tygodniu.

Poki co to szukam menu na jutrzejsza kolacje. Spodziewam sie 11 a moze nawet i
12 dziewczyn ;-) Oj wyleje sie troszeczke lez od smiechu ;-)


Tuesday, 3 September 2013

Radio

Radio

A wiec, tak jak wam obiecalam tak i wam pisze ;-)
Audycja w Polskim Radiu w Sydney, bedzie nadawana na zywo we czwartek
5 wrzesnia o 12.15 a w roli glownej bede ja  ;-))))))))))))))))))))
Mam nadzieje, ze uda mi sie wykrztusic chocby jedno zdanie ;-) hahahahahaha

Mam pytanie, czy ktos moze mi pomoc i powiedziec, gdzie i jak moglabym ogladac rodzinke pl online?
Szukam i nigdzie nic nie moge znalezdz ;-(. Dostalam od znajomej pierwszych 12 odcinkow i musze przyznac, ze bardzo mi sie spodobal nasz polski serial ;-), moze dlatego ze przypomina mi moja rodzinke?
Ja, tak samo jak Kozuchowska mam w domu tylko chlopakow i tak jak ona czasmi zdzieram na nich swoj glos i wyrywam swoje glosy ale zabawy mam przy tym co nie miara ;-)




Sunday, 1 September 2013

"Juz prawie lato"

Juz prawie lato 

Tydzien minal a ja nawet nie wiem kiedy ;-)

W Sydney robi sie coraz cieplej. Temperatura dochodzi nawet do 27 stopni.
Lato jest juz tuz za rogiem ;-)

U mnie wszystko ok. Ciagle staram sie promowac ksiazke, choc nie mam az tyle czasu ile bym chciala.
W najblizszy czwartek bedziecie mogli uslyszec moj glos w "Polskim Radiu Sydney" ;-). Podam wam doklada godzinke za pare dni. Wydaje mi sie ze bedzie to okolo 12.15.
Troche sie denerwuje bo to bedzie moja pierwsza audycja w radiu ;-).

Wczoraj w Australii odbyl sie dzien ojca.
Zabralismy Daniela na sniadanie ale niestety nie zarezerwowlalam stolika i mimo to ze byla 8.00 rano, musielismy zjesc na wynos, na kocyku, na plazy ;-)
Popoludniu pojechalismy na Shelly beach ze znajomymi.


nasz Personal chef  ;-)


A po powrocie do domu czekala na nas taka piekna mordka ;-))))))))))))))