Saturday, 28 February 2015

" Hot, hot, hot"

Hot, hot, hot

OMG Sydney give us a break. It was +35 or even more today. It was difficult to breath, but now  it is cooling down. ;-). We will survive ;-) What is the weather like in Europe? Just asking ;-)

Have a great Sunday everybody ;-)

Goraco, goraco....

OMG Sydney daj nam juz spokoj. Dzisiaj temperatura dala sie wszystkim we znaki. Bylo ciezko oddychac przy + 35 stopniach w cieniu ;-). Teraz sie troszeczke ochlodzilo, wiec bedziemy zyli ;-) A jak tam pogoda w Europie sie pytam  ;-)

Zycze wszystkim udanej Niedzieli


Tuesday, 24 February 2015

"Rain / Deszcz"

Rain / Deszcz

W Sydney ( Believe me or not) dzisiaj pada/lo ;-)
Przy takiej pogodzie nie pozostalo mi nic innego ,jak wreszcie poczytac plotkarskie magazyny, ktore przywiozla mi siostra z Polski.

Displaying 2015-02-25 13.23.03.png

Sunday, 15 February 2015

"Thoughts about the movie"

Thought about the movie

So I got back home and I don't know what to think about the movie. It wasn't hmmmmm great. I would give him 2 stars. Dakota was, in my opinion much better than Mr.Grey.
Not so much sex as they were promising, so got home quite disappointed. I haven't learn anything new today ;-))))


Displaying IMG_20150215_193925.jpg


Have a good night.
Mr. Grey is calling me ;-)))))))))))

Wrazenia po filmie


Nie wiem co wam mam napisac. Film zdecydowanie zasluguje na 2 gwiazki albo nawet i jedna. Szkoda. Myslalam, ze bedzie o niebo lepszy ;-(.

Milej nocy.





Saturday, 14 February 2015

"50 Shades Of Grey"

"50 Shades of Grey "


I am going to see "50 Shades of Grey" as I am curious to see what Mr. Grey is doing to his girlfriend ;-)
They have advertised this movie everywhere so it must be good ;-) I hope so.



Image result for 50 shades of grey movie


50 Shades of Grey


Producenci filmu nie zle sie napracowali nad promocja filmu, ze chyba nie ma na swiecie osoby ktora nie slychala, nie widziala czy nie przeczytala przygod Pana Greya ;-)

No coz, ja nie chce pozostac w tyle i do kina sie oczywiscie wybieram. Dzisiaj.
Jestem ciekawa ;-). Moze cos wyniose z tej lektury ;-)))))

https://www.youtube.com/watch?v=SfZWFDs0LxA

Image result for 50 shades of grey movie


2 dni temu pozegnalam sie na lotnisku z moja siostra i jej mezem. To jest takze powodem mojej nieobecnosci na blogu. Przez dwa tygodnie zwiedzalismy, jezdzilismy, plotkowalismy, zajadalismy sie  ......itd. Fajnie bylo sie spotkac, bo od ostatniego spotkania minelo juz pare lat.
Dzieki moim gosciom udalo mi sie zobaczyc miejsca w ktorych jeszcze nie mialam przyjemnosci sie pojawic.
Odkad wyjechalam do Oz moja siostra mi powtarzala, ze nie rozumie dlaczego ja mieszakm tak daleko.
Teraz juz wie. Urok Sydney podzialal takze i na nia ;-) Mam nadzieje, ze juz nie bedzie sie mnie
pytac;-)
Juz to pisalam ale przeciez nie zaszkodzi jak napisze jescze raz. UWIELBIAM, nie nie nie nie tak, KOCHAM SYDNEY ;-)

Odezwe sie po filmie i opowiem czy warto sie wybrac ;-)))))