Thursday, 27 August 2015

"Scenariusz filmowy"

Scenariusz Filmowy

Wczoraj jedna z moich koleżanek zapytała mnie :
- Dlaczego nic nie piszsze na blogu?
Ja jej na to:
- żę jestem w trakcie korekty mojej drugiej książki,
- że zapisałam sie do Sydney Collage na kurs pisania scenariuszy.
Jestem już w połowie pisania, and I am so excited ;-)
P.S Zdradzę wam, że to bedzie thriller.

Taka była moja odpowiedż w skrócie ;-)

Ciężko to wszystko ogarnąć ale daje rade i najważniejsze jest, że uwielbiam to co robię. Jestem starsznie podekscytowana kursem. Kto wie może, któregoś pieknego dnia Hollywood
 podpisze ze mna umowę ;-)))) i wreszcie uda mi się pójść na te cholerne OSKARY ;-) jako gość <3

A teraz z innej beczki.
Dwa tygodnie temu zorganizowałam "get together" z moimi polkami. To był mój pierwszy wieczór autorski.
P.S Poniżej pare zdjęć.

W Sydney pogoda nas rozpieszcza. Na przykład tydzień temu w sobote było +27.
Dzisiaj +19, tylko dodam, że w Australii nadal mamy zime ;-)).

Życze wam udanego weekendu. Mój zapowiada się bardzo busy <3











4 comments:

  1. Gratuluje! Pierwszy wieczor autorski - prawda, ze pisanie jest fascynujaca przygoda :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuje ;-)
    Zgadzam się, że pisanie to fascynująca przygoda ;-).
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete